سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب لوله بخاری فلزی

 

نصب لوله بخاری

لوله بخاری فلزی

یکی دیگر از انواع لوله بخاری که به عنوان لوله هود نیز استفاده می شود، لوله بخاری فلزی است. نصب لوله بخاری به صورت استاندارد بخاری و یا آبگرمکن را به لوله سیمانی متصل می کند. از مدل های منعطف آن نیز برای انتقال هوا از هودها کمک گرفته می شود. گاه در بعضی ساختمان تغییر کاربری اتاق ها و یا عدم وجود لوله کشی مناسب برای خروج منواکسید کربن خانواده ها را مجبور به سوراخ کردن دیوار و نصب لوله بخاری فلزی می کند.

این لوله ها اگر به درستی نصب نشود بسیار خطرناک به نظر می رسند. لانه سازی پرندگان و تجمع زباله در آن ها نیز از طرفی خطر گازگرفتگی اعضای خانواده را افزایش می دهد. نصب لوله بخاری فلزی در ارتفاع از دیگر فعالیت هایی است که می توانید آن را راپکاران شرکت تهران پارس راپل بسپارید. آن ها با کمک تجهیزات خود لوله بخاری فلزی را با طناب نصب کرده و یا گرفتگی آن را رفع می کنند. این کار بدون داربست و تنها به کمک تجهیزات حرفه ای کار در ارتفاع انجام می شود.

هزینه نصب لوله بخاری با طناب

یکی از دغدغه های پیش روی صاحبین املاک در زمان بروز خرابی، گرفتگی و … در لوله بخاری سیمانی و فلزی هزینه های بسیار زیادی است که باید برای بستن داربست پرداخت کنند. اما نصب لوله بخاری سیمانی با طناب، صرفه جویی قابل توجهی در این هزینه به همراه دارد. نصابان با نصب تجهیزات خود در پشت بام و با استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب، به کمک طناب از طبقات به پایین حرکت کرده و با پیدا کردن قسمت های آسیب دیده و یا گرفته شده، مشکل را رفع کرده و سپس به سمت پشتبام و با زمین منتقل می شوند. به این شکل بدون کمترین تغییر در نمای ساختمان و در کمترین زمان ممکن، مشکل به وجود آمده رفع می شود. لازم به ذکر است که خطر گازگرفتگی در فصول سرد سال بسیار شایع است و حل شدن مشکلات این چنین در کمترین زمان ممکن امر مهمی تلقی می شود.

کلام آخر

برای نصب لوله بخاری برای انواع بالکن ها و فضای های مورد نظر می توانید روی کارشناسان تهران پارس راپل حساب باز کنید. این شرکت در زمینه انواع خدمات کار در ارتفاع از جمله نمای شویی و پیچ و رو لپلاک نمای ساختمان خدمات مناسبی ارائه می نماید.