سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه تمیز کردن نمای آجری ساختمان

 

نحوه تمیز کردن نمای آجری ساختمان

در حال حاضر نمای آجری از جمله نماهای رایج درطراحی ساختمان ها است.شستن نمای آجری از دغدغه های مردم است. آجر در اندازه های کوچک و بزرگ، در رنگ هایی که از خانواده قرمز و کرم هستند، تولید می شود. نمای آجری بعد از مدت طولانی کثیف خواهد شد و زیبایی که دارد را از دست می دهد و دیگر نمای جالبی ندارد. آجرها اجسام بسیار سختی هستند، ولی با این حال بعضی مواقع ممکن است جرم بگیرند یا بر اثر بارندگی، رشد جلبک یا کپک، یا حتی رنگ کاری و برخی عوامل دیگر، کثیف شوند و احتیاج به تمی ز کاری داشته باشند. در ادامه روش های تمی ز کردن نمای آجری را بررسی خواهیم کرد.

روش های تمیز کردن نمای آجری

1/ تمیز کردن نمای آجری با سمباده

زمانی که جرم نمای آجری را گرفته، میتوانیم روی آن آب بپاشیم و هنگامی که آب از بالا به پایین حرکت می کند، با سنباده غیر سیمی، یا مویی، و در مواردی سنگساب دستی، جرم ها را با این وسیله ها کنده و روی آن دوباره آب بگیرید.

2/ تمیز کردن نمای آجری با بخار آب

در این روش با دستگاه مخصوص، آب گرم و بخار را روی نمای آجری می پاشیم. می توانید درون این محلول به مقدار کمی مایع صابون، یا حتی مواد کف کننده بریزید و نمای آجری ساختمان با این روش تمیز کنید ولی توجه داشته باشید اگر نمای آجری ساختمان شما چرب شده باشد، باید ترکیب بخارآب و آب گرم را سه بار روی ساختمان بریزید تا کاملا پاک سازی شده و مثل روز اولش تمیز گردد.

3/ تمیز کردن نمای آجری با واتر جت

در این روش آب که با سیلیس ترکیب شده است با فشار قوی، بیرون می آید و روی سطوح مورد نظر ریخته می شود. در نهایت نمای شما از روز اول هم تمیزتر می شود.

 4/ رزین یا نانو

برای این که نمای آجری ساختمان شما تمیز شده و هم دوام آن بیشتر شود، به شما پیشنهاد میکنیم از رزین یا نانو استفاده کنید. نانو و رزین بهترین راه حل برای محفوظ بودن آجر در برابر جرم و رطوبت است. لازم به ذکر است که بدانید پوشش نانو هیچ موقع باعث نمی شود رنگ آجر تغییر کند.

کلام آخر

شرکت تهران پارس راپل در زمی نه کار در ارتفاع، پیچ و روپلاک نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان فعالیت می  کند. در صورت نیاز به همکاری با این شرکت می  توانید با شماره های داخل سایت تهران پارس راپل تماس بگیرید.

نما شویی