سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محاسبه قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چگونه است؟

 

پیچ و رول پلاک نمای ساختمان

محاسبه قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چگونه است؟

برای محاسبه قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما باید از ساختمانی که نیاز به پیچ شدن دارد و سنگ های آن دچار سقوط از نما شدند باید بازدید به عمل آورد. بهر ساختمان یعنی عرض نما و تعداد طبقات آن دیده می شود. نوع سنگ نما باریک و پهن بودن آن و نوع ابزار سنگ ها و رابیتس بودن و یا نبودن آن مورد بررسی قرار می گیرد.

جلوگیری از افتادن سنگ نما با پیچ کردن نمابعضی مواقع لازم است که از افتادن سنگ نما جلوگیری کرد حال به هر روشی که مد نظر باشد.گاهی اوقات برای جلوگیری از ریزش سنگ نما می توان سنگ ها را چسب کاری موقتی کرد. در گاهی مواقع برای پیشگیری از سقوط سنگ نما می توان سنگ های اضافه روی نما را کند.

منظور از سنگ های اضافه روی نما دندان موشی هایی هستند که با چسب روی نما جهت زیبایی کار میکنند.کندن سنگ دندان موشی روی نماکندن سنگ دندان موشی روی نما که معمولا به صورت مربع های کوچک می باشد زیاد هزینه ندارد.چسب این سنگها بعد از مدتی فاسد و با یک ضربه کوچک از جای خود کنده میشود.این سنگ های کوچک قابل پیچ شدن نیستند و می توانند خساراتی را به مرور زمان به بار بی آورند. پیچ و رولپلاک نما بدون داربستپیچ های 6 تا 8 سانتی متری گالوانیزه، رولپلاک پروانه ای یا مخصوص به همراه دریل معمولی یا گاها دریل های مخصوص برای برخی سنگ ها، ابزار اصلی کار پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان هستند.

البته طناب راپل هم تکمیل کننده این پکیج است که سرویس کاران به وسیله این طناب در ارتفاع ساختمان حرکت می کنند و برای هر سنگ به تعداد پیچی که لازم باشد، اقدام می کنند.پیچ رولپلاک نما بدون داربستموثرترین روش برای فیکس کردن سنگ در جای خود روش پیچ رولپلاک نما بدون داربست می باشد. این امر بسیار ضروری و در حین حال باعث جلوگیری از ریزش و افتادن سنگ است.بهترین زمان پیچ و رولپلاک سنگ نما بدون داربست موقعی است که سنگ ها یا دچار ترک شده اندو یا تکه سنگی از نما ریزش کرده است.

پیچ رولپلاک نمای ساختمان خدمات بدون داربست هم از نظر سرعت و هم از نظر ایمنی برای خدمات دهی هر چه بهتر امروزه کاربرد بسیاری دارد.پیچ و رولپلاک نما نیاز به مجوز ندارد!این نوع خدمات که برای امنیت و ایمنی مردم و عابرین می باشد نیاز به مجوز شهرداری و یا ارگانی ندارد و اگر هر چه زودتر انجام شود بهتر است.

کلام آخر

شرکت تهران پارس راپل در زمینه کار در ارتفاع، پیچ و روپلاک نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان فعالیت می کند. در صورت نیاز به همکاری با این شرکت می توانید با شماره های داخل سایت تهران پارس راپل تماس بگیرید.